CORRECCIÓ

Perquè el blog aquest comença a reflaxar totes les meves deries i res del que estic fent, encara k no siguin les últimes si són les últimes que tinc, aquí van unes quantes fotos de moments memorables ... que aquest any n'estàtinguent tants que no tinc temps d'explicar-ho!
Respecte l'últim post, és veritat NATI el sopar bestial!!!
PER LA PRINCESS I ELS MEUS NENS UN MILIó DE PETONS DOLÇOS!!!!!!!
I aquí els instants...
sniff sniff he estat intentant carregar-les,
però entre lo xungo que és aquest ordinador
(en Quim tè secuestrat el portatil a la torre, per cert tb li dec un especial!),
que sóc incapaç d'escollir només una fotu,
i aixó que no en tinc ni la meitat de les que hem fet ultimament!
Al final haurem de posar de veritat en marxa el putu fotolog!
;-****** Mil petons a tots !!! Ho seguiré intentant!

Comentaris

Anònim ha dit…
ets una cas nena!!! tu i els ordinadors.... aaaasssshhhhhh!!! i aveure si és veritat que comencem el puto fotolooooooogg!!!!! apa guapa, ens veiem d'aquí una estona per veure els Burman, si el temps ens ho permet...!! muuuuaaaa
Anònim ha dit…
Sí, sí, sí... Volem fotolog JA JA JA
Xisti ha dit…
A veure si firmeu algun coment que a part dels de la princess ( que es veuen de lluny..) Pocs que us passeu per aki i encara he d'endevinar qui sou!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...