Hi ha gent amb una capacitat per redescobrir idees i reinterpretar objectes que em fascina...
l'autor d'aquests enginys és Yuta Watanabe, recent graduat i ja li caben al cap reinvencions originals.

Heu reinventat mai rés en la vostra vida? encara que no sigui a nivell tècnic...

potser a un nivell més emocional? experiencial? intel.lectual? sexual? relacional?

jo crec que si, no he aconseguit encara definir clarament en quina direcció però em sembla que puc afirmar que me reinventat mínim un parell de cops en aquesta vida.

De fet l'anàlisi va començar la nit abans de l'últim blog i crec k ja quasi m'entenc... quan ho tingui totalment clar ja farè una parrafada d'aquelles explicatives...

Si és que algu més que jo està entenguen quelcom...

per un cop demanarè ajuda!!! please!

necessitu saber, si ho enteneu, què en penseu???



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...