Definitivament instal·lada al pis...
 sense TV, quasi sense cobertura,
encara sense internet...

Algu em pot fer arribar aquell aparell, 
que quan anavem a l'escola 
el meu pare feia servir per escoltar 
una gent que no parava de xerrar?
al cotxe de vegades, quan se'm acaba el CD,
tambè em sembla que els sento?
durant una època es deia que era el millor 
espai on seguir una tertúlia intel·ligent?

Si en teniu una avorrida a casa, 
m'alegrarà els esmorzars!!!
Copyright All rights reserved by Teka e Fabi®

Comentaris

Rous ha dit…
A vegades quan escolto la radio, tanco els ulls i em sorprenc del que puc arribar a sentir quan és un altre el que tria les cançons que acabaré escoltant =)
Ja n'has aconseguit una? Muaaaaaaaaaaaaa

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...