dilluns...

Que durs són els dilluns!
Tot i que aquesta setmana no m'hauria de ser gens dura
per diverses i variades raons:
1. Avui tenim la cosineta per aqui!
Fa un kit-kat de la seva estada a Dublin per passar en parell de dies
amb els pobres gilipolles que seguim per aki... i avui anem a sopar!!!
2. dimecres hi haurà sopar remember amb 4 excompanys de carrera,
dels que no es poden deixar perdre i s'han de visitar/retrobar/xocar-hi de tant en tant!
3. dijous... ve deixem-ho aki dijous és dijous!
4. divendres descobrirè TARREGA!!!!
però com he dit, no m'hauria de ser gens dura
però de moment m'està costant un munt!!!!
A veure si haurem de recuperar la jalea real
o passar-me directament al guaranna!!!
Petonets i ànims a tothom qui avui estigui igualet que jo
i un llengot als que sempre comenceu la setmana plens d'energia!
Quina enveja!

Comentaris

Xisti ha dit…
Ja quasi som Dimecres i enlloc d'anar-me relaxant a mesura que passa la setmana cada cop estic més reestressada!!!!!

Espero TARREGA com els mosquits l'estiu!!! o arriba ja o em quedarè pel camí!
Anònim ha dit…
Va mami no et queixis tant i posa't les piles x divendres, jo ja les tinc al 100%!!! he pensat Manresa com a punto de encuentro, q et sembla??
Anònim ha dit…
Ei!!! La cosineta ja torna a estar per Dublin, xo espero k thagi donat forces per aguantar akesta setmana i les tres setmanes més k keden pq ens tornem a veure. K ja em keda poket pq en Ryanair em torni a casa d'una vegada!!!

Kisses from Dublin, my love ******
Anònim ha dit…
Alaaaaaaaaaaaaaaaa, cosineta per la Xistiiiiii!!!! mira que et fa falta que et cuidin i et mimin eh???!!!doncs preprarat per Tàrrega que tindràs uan bona dosi de teatre i sobrtot d'amor!! espero no quedar-me tant aplatanada com el ¿qué será? t'ho jurut!! apa nena, molt petonets i ens veiem aquesta nit al gran sopar de vells colegues....!!! (ens fem grans tia, ho veus???)
Anònim ha dit…
Crispina... soc en david (el delclon d tordera..) tens un blooogg??? hosti tu...
Anònim ha dit…
per cert... encara compons poesia? la publikes? te la robo?jejeje alguna cosa haure d composar!! tinc hiperactivitat artistica xo no inspiracio...aix u d sempre... cuida't reina

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...