corretgint...

Missatge dirigit a tots aquells cotilles,
que demostren passar-se per aquesta empanada mental
pública de tant en tant, però no deixen comentari...
Si no que s'escandalitzen i m'ho fan saber via:

ell/ella_ Qué has fet!

jo_ Qué he fet de que? bo o dolent? perquè m'ho dius?

ell/ella_ He vist el blog! A mi no m'enganyes! Explicam'ho!!!!

jo_ No tot el que escric en el blog és veritat...
com a mínim no literalment real.

Doncs aquí queda, que una cosa, un fet, una imatge,
una preocupació o un desengany formin part del meu dia
a dia no vol dir que hagin estat provocats per fets contrastables.

Aquest blog no es responsabilitza de provocar confusions entre fets
reals, desitjats, somiats, inconscients, desbocats o controlats.

*Firmat la pesada de les mandarines àcides*

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...