sense descans!

Un cap de setmana intens intens.

Divendres un ratet de Miquel del Roig...
sort de la raquel que em va treure a estrebades que si no!

i Dissabte pesca de bon mati,
bany i dinar carnívor a la vinya d'en Manel
i KaiaK!!!! vaig acabar am la meva vena competitiva
rebentada i un diumenge doloros doloros.
Sobretot perque mai en tenim prou,
i les esperances i les hormones estiren
molt en aquesta época, i vaig voler mantenir ritme
al vespre... impossible a les 2 al llit i ben orgullosa!

i per tancar un diumenge d'alló més estiuenc
terrasseta amb la cousin i en kintu
(que farem quan visquem junts per sortir del pis????)
i sessió de cine xorra. I alguna decepció per acompanyar
la ressaca i les agulletes, que si tot va be ens acostumem
i desprès les hosties són més besties!

Comentaris

Anònim ha dit…
1,2,3, probando, probando, aki la cousin...
ke! vam fer bona parella o no al kayak?? va star xulo, tu devies remar més que jo pq.. jo no estic adolorida.. jeje.
I el cine va estar b, distret, sense caure'ns el cubo de palomitas al terra als 10min d començar la peli, ni amb veïns que no paren de xerrar..
Encara no compartim piset i ja passem masses hores juntes!! jajajaja

Petonets!!!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...