farta!!!



n'estic farta...



farta de la insuportable calor

farta d'escopsar males notícies

farta de passar les vacances menjant

farta de sentir no, quan desitjo un SI

farta d'acomodar-me als altres

farta d'esperar resposta

farta de sempre la mateixa cançó

farta de colors tristos a l'armari

farta de serietat innecessària

farta de dos glaçons al café

farta d'un sofà incòmode

farta de somriures falsos

farta de perseguir-te i no trobar-te

farta de plans incomplets i perduts

farta d'abraçar sense rebre

i amb ganes de tornar a treballar...

qui ho havia de dir...


Comentaris

Unknown ha dit…
Fart de veure algú tremolar i no poder-hi fer res.

Fart de no saber quin gust tenen les llàgrimes que m'esquitxen, encara que sigui de lluny.

Fart que l'olor de crêpe em dissimuli el que hi ha sota.

...

Setmana nova, encara amb l'etiqueta penjant...

L'estrenem?

Una abraçada amb bigotis i formatge de part de la teva rata preferida!!!
Anònim ha dit…
Hola Cristina.

De tant en tant entro al teu blog i xafardejo els teus escrits. Sempre m'agraden però mai em decideixo a escriure-hi res. Avui m'ha agradat molt i he volgut dir-t'ho. Ho he intentat al mateix blog i no ho he aconseguit, per això t'envio aquest correu, per dir-te SI tantes vegades com necessitis, perqué deixem de banda la serietat i la grisor. Que et vagi molt bé la tornada a la feina.

Molts petons.

Josep Maria.

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...