27

.
una
entrada
.
una
obertura
.
una
diferència
.
una
esquerda
.
una
destinació
.
una
novetat
.
una
parada
.
una
porta
no sabem cap a on...

Per els dos amics més estables en la meva vida, aquells que meu acompanyat des del parvulari, perquè ho hem après quasi tot un al costat de l'altre, perquè tres vides que es creuen continuament fan aquest món més dolç, perquè em bufat totes les espelemes i vosltres ja heu obert aquesta porta, per tots els somriures, les maratons de Lost, les farres i disfresses i perquè no em deixeu en pau ni a la dutxa!!!

Un petó dolç per la meva cosineta arti
i avui una morrejada antitrauma per en Quinty que acaba de complir-los!


Comentaris

Anònim ha dit…
Moltíssimes gràcies guapíssima!!!! Nosaltres també t'estimem!!!

Visca les maratons de Lost; d'aquí a pocs dies comença la 6a!!! si algú dels 3 no està al pis, l'episodi de Lost s'aplaçarà fins que ens trobem junts eh!!

la cosineta (encara que en tingui 27, puc anar conservant el diminutiu no??)

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...