quan en teniem 28...


Cuando teníamos 28, originalmente cargada por Arguez [De vacas].

inspiració tancada ultimament...

pero avui peke no podia passar sense un record,
o sense la idea de crear-ne un de nou,
perquè acabes d'estrenar l'any dels inocents
i ens toca descobrir cent coses noves com a mínim...
sino quan en tinguem 82 de què parlarem fent el cafè?

perquè per més petita que vulguis ser a vegades,
sempre vas un pas per davant meu,

perquè ara fa quasi 9 anys que ens coneixem i
ens haurem d'inventar una comunió,
uns rituals per fer d'aquest putiferi
una relació consolidada!

perquè sense tu rés seria igual
les decepcions semblarien tonelades
i els somriures sortirien més cars!

Petons PEKE,
que passis un grandissim any
i m'ho deixis veure!!!

Comentaris

Anònim ha dit…
jo que guay!! jo també vull un comentari així pel meu cumple!!!! que jo també en fai 28!!!!! visca l'envejaaa!! ajajajaja!!!

Petons Tina i la peke per la part que li toca!!!

Natàlia

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...