sóc un puzzle!

"però jo he fet la pregunta, he saltat i no m'he partit el crani, he obert la porta i darrera no m'esperava un monstre aterrador, si no un mirall, una cara amistosa tan repleta de dubtes com la meva o era la meva?"

que delicioses les casualitats que no són casualitats...
era la meva cara... i tant que l'era!
la setmana passada escribia sobre una nit de festa...
aquest cap de setmana he baixat una escala d'experiències i anys de vida, he obert la porta de la por i les manies, de les obsessions i les comparacions, m'he vist en altres dies, entre altres persones i en altres formes.

he jugat amb màscares, he dibuixat monstres, he actuat malsons i m'he vist les peces que em fan ser jo...

Ara toca anar muntant, jugar les peces que m'han tocat i que m'he retallat amb més i menys gràcia, revisar-les, donar-los mil voltes, aprendre'm els seus limits i trobar-los el lloc que els hi pertoca en una vida...
la meva!
gràcies als que per be i per mal sou en la meva vida...
em permeteu jugar, sovint sense saber-ho...
la meva bona nena, la meva punky, la meva victima, la meva botxina, la meva servicial i la meva vaga, la meva retorcida, la meva xula, la meva iaia pau i la meva nena rebel...
i per sobre de tot aquest cap de setmana...
gràcies grup per aquesta aventura, més vist el cul i ja no puc dir que no se cridar, gràcies companys per ser-hi des de les vostres propies peces i per jugar-les i deixar-m'hi jugar, gràcies olga per observar i acompanyar en el silenci, gràcies jaume cardona per proposar-m'ho, per provocar-me i caminar-ho amb mi...

Comentaris

Sergio Beltran ha dit…
A tu per compartir-ho i mostrar una mica més de tu!

Petonets!
Marga ha dit…
Ha estat un plaer veure't!!
Unknown ha dit…
Vigila perquè sempre, quan et sembla que ja tens el puzzle acabat, te n'adones que et falta una peça...

(estic una mica fosc avui, perdona)

:-p

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...