ales transparents

.
I
M
A
T
G
E
S
..
O
N
Í
R
I
Q
U
E
S
...
....

Somnis en què el temps es perd entre les agulles d'un rellotge dalinià, apareixen cares conegudes de vells enemics des de darrera les cortines i uns ulls atents vigilen sota el llit.

Entres per la porta i en silenci et mous fins a arribar a la tauleta de nit, des d'allà m'observes, el son lleuger no em permet estar quieta. El temps segueix corrent i tu no et mous però les meves fantasies nocturnes s'empapen de la teva presència. El que era un record vague es reconverteix en un delirant anar i venir entre paradetes de fires, gitanos flotant amb els globus i heavys als que el cap els dona voltes de 360º.


T'encens , m'enretires els ulls i t'enrialles... no m'ensenyes els ulls que et brillen... és la por el que t'aparta? és el dubte el que t'allunya?


Moments feliços rodejats de gent que estimo... em faltes tu?


“No hay barrera, cerradura, ni cerrojo que puedas imponer a la libertad de mi mente”.

Virginia Wolf

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...