i si només està entreoberta?


An open window, originalmente cargada por penwren.

sensacions de possibilitat, poder no ets tu o poder no sóc jo, però alguna cosa està en marxa i el canvi és més profund que tres paraules... he obert una finestra i encara que el sol es coli entre les cortines l'aire fresc inunda l'habitació i si decidim seguir trobant-nos a fora, l'entrada deixa passar altres ganes, altres desitjos i més d'una visita...

Animant'me a seguir positiva, perquè un cop oberta la finestra, l'habitació canvia amb vidre o sense!

Petons a tots/totes i avui camí cap a camprodon a estrenar temporada d'instituts!!!

Comentaris

Unknown ha dit…
Curiós que després d'actualitzar el meu cau passi per el mandariner i m'hi trobi finestres... la casuística al final es convertirà en la meva religió!!

Barrakes??? Això espero, uina abraçada i una birra no se'ns pot escapar, ok?
Rous ha dit…
M'encanta aquest optimisme!
El pas més important és obrir la finestra. Un cop oberta ja tot canvia permetem que es renovi l'aire, que canviï la temperatura, que entrin altres sons, noves paraules, connectem amb l'exterior... Vaja que provoquem canvis i com diu sempre la meva mare: "els canvis sempre són bons"

SOMRIU! :)

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...