diumenges tontus que no són diumenge

Sabeu aquell que diu...

no, és broma, els que em coneixeu més o menys be sabeu que només explico acudits quan vaig borratxa (molt borratxa) i que ni a aquelles hores faig gràcia ni a ma mare!



L'inici més adequat sería...

Sabeu aquells dies (ara sí) en que t'aixeques i ja intueixes que no faràs rés de profit,

que per més que t'hi esforcis el cervell s'ha quedat a acotxar les neurones sota el nórdic.



Doncs aixó, que l'únic be que farè avui a la humanitat serà treure un ratet el bitxu a passejar abans no decideixi abandonar-nos com el de l'anunci, al.legant irresponsabilitat familiar.



Perquè he començat aquest post? Què volia explicar que pugui resultar interessant pels 4 perduts que de tant en tant em feu una visiteta...



Pues Rés, Què Punyetes, Avui Tindrè El Dia Inútil Però Tambè Sincer!

l'únic que volia era deixar constància que St.Narcís, les trobades de barrakes, els sopars de cumpleanys atrassats, els concerts/striptease de Net Flanders i els concerts surrealistes d'en Quimi Portet, m'estan sentant de meravella!


Apala! Seguiré (com ja heu pogut comprovar clarament...) destrossant el meu cuoficient intel.lectual a barrakes fins diumenge que ve! Per allà ens veiem !!!


PD1: Testimoni innegable que finalment vàrem aconseguir quedar TOTS per celebrar els anniversaris de la Meri i l'Albert!!!! Ja era hora!!! A veure colla 5e2a si per organitzar la pròxima no tardem tant!!!



PD2: Segona revelació del cap de setmana!

Visca les anades d'olla surrealista d'en Quimi Portet!

i sobretot visca la Princess i la Cousin

no hi podia haver anat amb ningú millor que vos!!!


PD3: I finalment i toti que no han quedat proves gràfiques de la teva visita...

PEKE m'ha encantat tornar-te a tenir per aquí!!!

Malgrat les meves dèries, i les teves dèries

i que et dediquis a espantar els meus pares de matinada!

PETONS A TOTS, A TOTES i ALS QUE NO EN VOLEN TB!

Comentaris

Anònim ha dit…
Ei!! Aki la cosineta. M'has de passar les fotos del sopar!!!!

PD Aki keda constància k jo sí k miro el teu blog i mel llegeixo, vale??
Xisti ha dit…
Jeje, Vaja tarda k us he donat ee!
Tranki d'aquí a dimecres estic recuperada i deixo de donar la tabarra amb que necessitu més carinyu!

Dimecres en busquem per les dues!!!

Petons de la Xisti recuperant ànims
Anònim ha dit…
Nenaaaaaaa!!! que bé que ens cuides nina!!!! fotos de la teva colla, fotos de barrakes i petons per tothom, carai quin honor!!!!!! aquestes barrakes han sigut molt divertides, sobretot per la teva tranformació després d'haver menjat peix cru...tu sí que ets una punkarra!! desdeluego...!!a Bilbao et vull 100% simpàtica i correcte com ets tu!!! i sino...què collons, la pillarem ben forta i a matar les penes!!!!

petons de colors guapaa guapa i guapa

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...