reiniciant el sistema...

Un cap de setmana de converses tranquiles,
cafés, un bon concert, intents de fotolog
i maria, massa maria, que em produeix son!

He reiniciat el sistema, que ja començava a cremar-se una mica,
i el próxim cap de setmana requereix trobar-se en plena forma!


Muchachito Bombo infierno! Aquests nois no es cansen mai!

Perfectes... ell toca la guitarra, el bombo, canta

i a sobre encara fa brometes amb el públic!

els nois (i no tant nois) de la banda deixen sobre l'escenari

els pulmons i totes les forces, el que sempre s'agraeix!

i el pintor únic, et fa perdre la vista i l'atenció durant tot el concert!

tot un artista!

a destacar el públic també...

quina diferència amb el del concert del razzmataz,

allà ningú movia el cul a part de la Peke i Jo!

A la Mirona tots!









Respecte Dissabte... Sorry Princess

Davant dels meus ulls...

Vas desapareixer entre les fulles... jeje!



Prometo portar-me millor per BARRAKES!!!! Ja Són Aquí!!!

Comentaris

Anònim ha dit…
jajajaja!! que xula la foto guapa!!!!! no et preocupis per dissbate!! a mi també em va anar bé descansar i estalviar!!!! a més el diumenge vaig tenir sessió de llit força intensa i descansar la nit anterior em va anar bé!! ja sé que no et mola q t'expliqui aquestes coses però no ho puc evitar...tinc les hormones pels núvols!!!! xcert, tinc ganes boges del nostre viatge amb les 3 "maries"....jajajajajajajaj!!!! acabarem fatal i ho saps... i per aquest finde, prepara't que arriben les BARRAKESSSSSSSSSSS!!!uuuuueeee!!
apa molts petonets dolços!!!

La Princess ;)
Xisti ha dit…
Jeje!
i tant que estàs tremenda a la foto, de fet estic pensant en ferli arribar a en Bau! segur k li encanta la idea!!! jijiji

i ja saps k el problema no és que no m'agradi parlar de sexe amb tu! les nostres converses són impagables!

el problema es que tu m'expliques el que fas, i jo...

be deixem-ho aki!

petons princess!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...