llençols

Sencills retalls de roba que acaronen nostres pells
en les nits fredes de l'hivern, abraçades de seda
que s'humitegen en els calurosos dies de l'estiu.
.
Enormes a vegades, perseguides per la soledat
dels vespres de primavera, repletes d'ensurts
despertadors en les tenses matinades de la tardor.
Han recolit milers de sensacions inoblidables,
i oblidat carícies, petons i promeses inestables.
.
Soles al llarg de dies i setmanes han esparat,
pacients un inexistent retorn a casa,
acompanyades sense descans durant hores
han acollit impostors, hostes i delators,
amants, amics i estranys.
.

"sabanas" Oleo sobre tabla de Enrique Gonzalez



Comentaris

Unknown ha dit…
És teu?

M'agrada...

Llençols... on perdre hores, nits, estones i somnis...

Fins demà xula!!
Unknown ha dit…
Bon dia (que el fa!!).

Entre les celles? Jo sempre he estat convençut que les paraules es guarden darrera la boca, no sé si sabré explicar exactament on, però seria darrera la caixa de la boca, mot a prop del cervell. A l'altra banda d'on es guarden els records (darrera el cervell, a l'alçada de la nuca).

Al final podríem fer un recull i editar-ho!! (ho he pensat més duna vegada, que pressumptuós que sóc... jejeje).

Apa, bon "demàdivendres" i quan vulguis fer la birra per celebrar el que sigui, avisa.
Gemma Pagès ha dit…
"Em trobo en trànsit d'assumir noves experiències, en procés de recolir en el meu dia a dia persones que en reclamen un espai, buscant idees i desitjos per realitzar, integrant intencions, emocions i pensaments... En definitiva segueixo creixent i no vull deixar de fer-ho perquè..."


em sembla que no hagués pogut dir millor el que sento.

havia passat algun dia per aquí, però em sembla que hi passaré més sovint... m'agrada! :)


ens veiem... o ens llegim!!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...