investigació interior

he repetit molt útlimament
(he acabat la paciència d'algun de vosaltres i tot)
la necessitat d'autoconeixem que s'ha despertat en mi,
la preocupació que m'ha provocat el descobriment de certs detalls,
de tendències del meu pròpi comportament que s'allunyen
d'alló que una havia somiat o fantasiejat per quan es fés gran...
.

donat que els plans per aquest cap de setmana,
estaven molt verds encara,
m'he apuntat a una proposta
relacionada, transversalment,
amb el meu procés d'autoconeixement...
.
anem de expo!

un gran plan
per animar-nos a sortir el dissabte a la nit!
persones en pilotes (Mai Millor Dit!)
que ja fa falta recordar alguns detalls
que dec tenir oblidats,
i les coses s'han de començar pel principi, a fondo doncs!

.
A part d'aquests plans macabres
que deixo per aquí...
no sigui que em vinguin ganes de rajar-me a l'últim moment...
vull deixar constància i record del dia d'avui,
ja que hi sóc posada.

.
Un dia que ha començat amb un alt grau de nerviossisme,
per fi he realitzat l'entrega i presentació del treball de postgrau,
del putu treball de postgrau, i en consequència he abandonat
un malestar inútil que no deixava relaxar les meves lumbars.

.
I un cop tranquila...
.
i aprofitant la lleugeressa assolida...
he passat la resta del dia passejant llibreries,
escoltant música en l'impersonal balmes,
recordant sensacions passeig de gràcia amunt,
gravant imatges a la retina del meu efímer barri,
visitant excompanys de feina,
alguna futura companya d'activitats,
excompanyes de pis i exalumnes,
reiniciant converses amb la peke que no s'acabarien mai!
i atrapan idees pel tio!!!

.
records de carrers, bars, personatges,
amics, amigues, imatges i sensacions
que m'emporto de gràcia, tot un plaer,
una etapa que se'm ha quedat curta.

.
petons melancólics

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...