les promeses s'han de cumplir!

Ahir vaig prometre que penjaria el video dels cassenencs al rally!!

Pos aquí van nandez i karri en plena exhibició del botello racing team...

Tambè vaig prometre, però no ahir, sino fa el que ara sembla un pilo de temps, que em trauria de sobre el punyetero treball del postgrau, per oblidar-me per fi del putu postgrau...

Doncs ja està!!! ja només queda la presentació... i que me l'aprovin... (espero que cap dels profes s'hagi trobat aquest blog... perquè si així fos... amb lo sincera que he sigut... o tinc clar!)

i ara a currar que de segur que ja em troben a faltar!!!

Que tingueu una setmana tranquileta que s'han de guardar forces pel cap de setmana!!!

Petons i fins la pròxima!

BSO_ Mushaboom de Feist, alegria melancólica versió pop?

Comentaris

Anònim ha dit…
Felicitats pel treball... ja era hora no?????
ara ja puc quedar amb tu???jejejejej

un petonàs guapa!!!!

Natàlia

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...