avís per a navegants

Has vist que bé que he parlat? quan he articulat
Quin discurs tan ben travat? tot tartamudejat
Quins principis clars i ferms   mentre vaig perdent el ritme?
dignes d'un home de seny? i d'una dona amb rauxa?

Peró un avís per a navegants, i per peixos despistats,
fes-me cas els dies senars o els parells si són dimarts
i els parells fes com qui sent els senars en els convents
que a la platja hi xiula el vent. i a la sacristía el mossén

Sembles franca quan em dius    em poso tonta quan rius 
atractiu entre atractius per mi dels més vius
i que estimes, en el fons, d'un oceà de condicions,
les meves imperfeccions.  només les veig entre raons.

Però jo, que vinc de grumet, i ets home ben dret,
els dies parells et crec, si no són dimarts de prec
que els senars, sota els pins, fent rodar carioques florescents,
tan sols cantes rodolins i em perdo entre estranys
cantada divina i divertida pels Manel, ahir amb bona companyia però sense peixos de colors, aquesta va per tu perdut, si la llegeixes ja l'entendràs... crec...


com avís pel/els 
navegants 
que pogueu llegir 
sense entendre rés, 
únicament dir-vos 
que sovint 
ni el que tecleja 
sap que vol dir, 
però si què us 
vol recomanar. 

Deixeu-vos perdre 
entre el disc dolç, 
surrealista i juganer 
dels Manel 
i la seva estrena,
els millors 
professors europeus.



Bonperfis'acabaaquestdillunsinterminable!
Petons dolços de la Tina de les Mandarines!

Comentaris

Gemma Pagès ha dit…
uo! aquest grup s'està expandint per la gent de manera exponencial... deus ser per alguna cosa!! :D

gemma

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...