mandra

hi ha hores, de vegades dies enters, setmanes en alguns moments i anys en els casos més deseperats, en què el cos no permet llevar-se... en què obrir els ulls de bon matí és un suplici i un calvari... en què preparar el café, posar aigua i encendre la cafetera són una marató... en què netejar 4 vasos és una gran aportació a la humanitat... en què passar el dia tumbat a la platja és una gran aventura... en què una visita de cortesia és el màxim que se't pot demanar... en què el sopar més elaborat serà pa amb embotit...

que estic mandrosa, 
és diumenge, 
demà serà dilluns, 
no tinc ganes de fer rés,
els meus companys de pis no paren de netejarrrr!!!!!!!!
estic veremella com un llamantol
i no paro de pensar en qui no hi és...

Comentaris

Unknown ha dit…
Odio els diumenges de gossos...

Potser per això m'encanten.

Bona setmana!!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...