NiÑo BoMBa!!!

Ahir vers les nou del vespre em trobava lleugerament perduda pel barri de St. Marti de Bcn buscant Can Felipa, un centre cívic de barri d'alló més actiu pel que vaig poder veure. Anava invitada a veure una obra de teatre dirigida i coprotagonitzada per una companya de feina, la Tonina!, una mallorquina d'alló més canyera i riallera a la que mai se li acaben les energies. Ella forma amb quatre actors més el grup Tremens i durant una hora i mitja varen aconseguir fer-nos pensar, rematar-nos la vena compromesa, cantar a grito pelao el "A quien le importa" de Alaska i partir-nos la caixa de riure amb l'espectacle Dos más Dos, Cinco!


No us explicaré de què va que no li vull aixafar les pròximes representacions, només deixaré aquí per al meu record un parell o tres frases que per diverses raons varen calar-me més:

_ Su hijo sufre fracaso escolar? Tenemos la solución!
Niiññooss Boommbbaa!!!


_ Yo y Dios no nos entendemos:
Con esa mania que tiene de estar
en todas partes no me deja sitio!



_ Quieres dejar de beber alcohol?
Es que te gusta más que el alpiste a los canarios!

Aqui ho deixo que demà començo a treballar a horari complet i m'he de preparar un miler de coses!

Aixó de fer-me gran no em prova pas ben gens!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...