SAN TORNEMI !!!!!


Què dir... fins divendres a la tarda no vaig ser ningú, només flotava pel món!

Dimecres molt bé malgrat un dels dj's de canibal sound system que no callava ni a tiros! I aixó que n'hi va haver algun que va apuntar prou be!!!

Divendres quan per fi vaig reviure... què dir-vos ja havia començat el cap de setmana i com que només en tenim un per setmana no es pot pas desaprofitar!! jeje Concert de Burman Flash a la Sala Vietnam, es va fer curt però van estar tan be com sempre! i com que ja ens van deixar prou animats no vam saber anar a dormir fins a les 7h!! Quin fart de riure!!!


Sort que haviem d'anar a dormir aviat eh PRINCESA!!!! Aquest post va per tu, no se pas que faria sense tu els divendres! No saps pas el que t'espera aquest estiu que ja estic en forma!!!


Dissabte, no fos cas que algun dia dormís 8 hores seguides!, REVIVAL NIGHT 5e2a!! ja trobava a faltar les nits a Platja d'Aro en colla, llàstima que faltaven dos dels indispensables en KINTU (que ja us l'he presentat) i la meva cosineta!!! Les BoRRaTXeReS en grup sempre són molt més entretingudes, s'ajunta la vergonya "aliena" i la "personal", sort que ja no m'en queda!!!



I diumenge vaig arrodonir gaudint d'un cafetó ressacós a 9toc amb la Martona i en Jimy, dos de les millors companyies possibles en l'endemà d'una bona borratxera o durant!


Us deixo aquí que avui repetim! Nova celebració d'entresetmana, aquest cop l'excusa és el 20é cumpleanys de la Kathie, la companya de pis austríaca que compartim patim amb la PEKE!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...