CoSiNeTa CoLoRS De CoSTa!!!
























Que lluny i aprop que et tinc ara mateix...
com pot ser això!!!

Ets la persona més propera a mi des que vaig neixer,
amb un mes vas venir a veure'm recent nascuda a l'hospital,
hem compartit una iaia que ens feia patates fregides,
tel de llet amb colacao i cargols picants!

Dels 2 als 14 pràcticament estudiavem al mateix pupitre,
hem tingut els mateixos professors, jocs, amics,
fins i tot vàrem compartir el primer novio!!!

Ens vàrem atrevir a fugir de casa als 17 per treballar
entre un pilo de boixos, sort que ens teniem l'una a l'altra!
Aquí la raó dels colors que he escollit per les fotos,
perquè dos mesos compartint llit, caravana, festes,
curro, maldecaps i noves experiències no s'obliden!!!
Perquè per alguna raó Cala Cristus.. la del càmping..
la dels 77 escalons... la màquina pelagambes...
i les festes de matinada, és la meva prefe!

Hi ha hagut époques en què ens hem allunyat físicament,
per raons vàries... cagades meves, viatges teus...
com ara, et tinc ven lluny, realment a 180€ de distància!
La superaré t'ho prometo!!!

Però la distància amb tu, només pot ser física,
perquè aquells que tenim al fons del cor mai s'allunyen massa!

Uff que tova que m'he posat!

En resum... Petons COSINETA!!!!!
Posted by Picasa

Comentaris

Xisti ha dit…
PD: I perquè com sempre has sigut la primera a estar per mi!
Gràcies per comentar!!!
Anònim ha dit…
Nineta!!!!!!!!

No saps pas a ilu k mha fet k em dedikessis un espai al teu blog!!!! Quasi em poso a plorar de la emoció en llegir-ho, sniff, sniff. Hi ha moltes coses k ja no men recordava i mha agradat k men fessis memòria: visca les patates de la iaia!!!!!!
No saps pas lo k te trobo a faltar i les ganes k tinc d k em vinguis a veure!!

Molts petonets!!!!!!
La cosineta
Xisti ha dit…
Ja tinc el bitllet!!!
YUHU!!!!!!!!!!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...