Sorpreses

Últimament estic assumint que com menys planifico les coses
millor resultat donen.

Dijous, sopant amb un bon amic, vaig començar a entendre-ho
i ahir la cosa va acabar de confirmar-se,
a partir d'ara cada cop que la raó intenti
que em prepari pel que ha de venir...
li faré un llengot de metre i mig i que l'espabilin!

Perquè per sort de tots nosaltres aquest món
està replet de sorpreses!



Per fi tinc les fotos de Tàrrega!
Va ser tan intens i m'ha quedat un record tan impressionant,
que no se si serè capaç de plasmar-ho aquí.

Va ser un cap de setmana ple de rialles, de gent que val la pena,
de pèrdues d'equilibri controlades (i no controlades...),
de moments dolços, de pendre el sol al mig de la plaça,
de dormir sense horaris, de pallasses sense perruca,
de patates rescalfades i berberechos en llauna,
d'àngels flotant entre nosaltres i de nosaltres flotant en bicicleta

Un cap de setmana sense vergonya!
No dirè que IRREPETIBLE perquè el 2008 ens espera!

PEKE i PRINCESS no se què faria si no haguessiu aparegut a la meva vida!



Posted by Picasa

Comentaris

Anònim ha dit…
:')

Princess

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...