rebuscant explicacions

en la meva última estada a bcn vaig deixar-me enganxar per una afició que feia temps que no practicava, és molt simple i sencilla però disfruto com un bebe amb una piruleta!

es tracta a deixar-me perdre literalment pels carrers, amb algu de música positivista als cascos, i anar entrant a totes les llibreries que se'm planten al davant, a poder ser grans molt grans i sense botiguers... no soporto k no em deixin fer el cotilla en calma...

Com podeu suposar a causa d'aquesta afició, sóc habitual de l'abacus i llocs d'aquests, que serien un toy's'rus per a adictes a les pagines impresses...

doncs, anem al gra, l'últim cop vaig trobar una antologia de textos de dones del segle XX i no vaig poder evitar-ho... és una barreja de grana escriptores i personalitats del nostre segle, de frases inoblidables i petits retalls de vida, ja us n'he penjat algun però avui toca un dels més surrealiste, curtet, lleuger i interpretable com m'agraden a mi!

41.
L'Aigua, s'aprèn per la set.
La Terra, pels Oceans navegats.
L'Èxtasi, per l'agonia,
La Pau, per les seves batalles contades,
L'Amor, per Molsa de Memòria,
Els Ocells, per la Neu.
58.
Amb tu, en el Desert,
Amb tu en la set,
Amb tu en el bosc dels Tamarius,
El Guepard alena, per fi!
(Emily Dickinson, 1830-1886)
escoltant surrealisme entre detalls... "Molt petit" de Quimi Portet

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...