bufff...

nervis, nervis i més nervis...
definitivament m'hauré de passar a la til.la com a reconstituent principal de la meva vida.
Ahir impossible dormir donant voltes al llit com una loca fina a la 1 i avui se'm han obert els ullets a les 6:30 i torna a girar!

Culpables...
feines pendents d'acabar,
feines pendents de començar,
horaris perduts,
projectes i més projectes al cap,
relacions en standby,
agendes plenes organitzades en época d'aburriment...

buff! seguim i anem anant! que aquest món no es para mai!
petonarrus a tots TINA!

PD: post num 100... lo que deia, el món no es para mai!
PD2: NATI!!! Que vas fer ahir?? ja te trobut a faltar! jajajaj (masses hores juntes?)
PD3: a tots els que heu compartit temps amb mi akest finde, mercit ha sigut improvitzat, tranquil, demolidor, actiu, rumiador, genial, brutal, relaxant ... ja m'entenc!

Comentaris

Anònim ha dit…
de resT per la partT que em tocaT!!! jojojo... el meu estomacT se'n ressentT encaraT....
Anònim ha dit…
per cert... com demà falteu al nostre primer bolo us la tallo! mee k no en teniu... benu... us tallare alguna cosa... com ara... els cabells jo ke se...
Xisti ha dit…
Jeje ni que en tingues gaires de cabells jo!!!

Per cert tingues en compte que vam venir i no havia llegit akest coment! ens ho vam currar ee!

VOSALTRES VAU MOLAR SACO!!!!!!!!!!
FELICITATS REI!
Anònim ha dit…
AbattttTTTTT!! molt bé el concertillu!!! i tu Xiss no pensis tant que et tornaràs loca... avui he sigut jo qui no he dormit!! lamarequeemvaparir!!!!!! i avui cap a Llagostera falta gent!!!!
bon finde guapa.... però si estarem juntes tot lo dia... bueno..bon finde igualment!!jejeje
muuuuuuaa
tonina ha dit…
Hola guapa!
La propera actuació important és dia 6 de Juny a can felipa.
Dia 22 tenim astrolabi, però serà com un assaig extrany.
Un petó molt gros, i ánims!!!!!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...