daemon

foto by amadeuscoso robada en el flickr
D
.
A
.
E
.
M
.
O
.
N
.
.
.

Segons la wiki, la font més alta d'inspiració, guia o il.luminació...
o una de les moltes maneres d'anomenar el dimoni...

Segons un bon amic... el destí, un camí traçat entre les estrelles que ens guia, sense actuar en la nostra consciència, vers allò que ens pertoca.

Per mi... el daemon tentador, la seguretat que no em perdré cercant un camí inexistent, uns ulls grissos per mirar fixament entre la fosca, un far encès en un mar d'emocions i sorpreses, una veu suau que em parla a cau d'orella en la nit obscura...
Una tentació que em permet oblidar-me per un instant de la incertesa, una dolça mossegada a la vida més trista que cada dia ens busca, una alenada d'oxigen energètic per seguir escalant quan la pujada es fa costeruda o per omplir els pulmons d'olors naturals al cim de la muntanya, una anelada calma entre tormentes.

Una setmana plena de bona gent, grans plans i delicioses converses improvitzades...
avui ... una escapada a la vall de llemena... foc... amistats de mil anys... xiruques...

Ja us explicarè,
si és que encara queda algu!
(Rata... I miss you!!!)

Bon Cap De Setmana


Comentaris

Sergio Beltran ha dit…
Bones!

Tinc ganes de xerradeta amb tu amb un té mig tirat per sobre i cigarretes contínues al cercle per exemple...
Tinc la setmana liada però m'agradaria que ens guardessim una estona a les asfixiants agendes!

Una abraçada d'aquelles que "conflueixen"

Sergio

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...