focalitzar

Quedar clar a la foto que enfocar totes
les nostres energies i desitjos en una direcció...
pot no ser la millor opció!!!
A l'inici de la carrera vaig assistir a a una xerrada,
de la que només em va quedar una idea
(diguem que la memòria no és lo meu ;P),
però l'he fet servir incomptables vegades
per superar males ratxes o petites decepcions.
Més o menys venia a dir que la vida humana
aguanta l'equilibri com les taules,
en 4 irreempleçables potes.
I que hem de decidir quines són les nostres...
la majoria cobrim la meitat del nostre equilibri
entre la família i els amics
(per sort, alguns podem celebrar
tenir pilars enlloc de potes! ;******)
uns quants seguim intentant que la nostra tercera poteta
estigui relacionada, encara que només sigui de passada,
amb alló que volem compartir cap el món exterior,
al que hem (he) dedicat 6 anys de vida a preparar,
pel que pensem que mínimament servim... per treballar!
i esperem que a poc a poc el 1/3 del nostres esforços
que hi podem dedicar vagi donant els seus fruits...
i la quarta...
se suposa que la gent l'inverteix
en relacions de la parella apassionants
o en hobbies, aficions i obsessions imprescindibles...
us prometo que si descobreixo
la meva 4 poteta us ho faré saber.
Ocupant esforços no dirigits:
Banda sonora _
Michael de Franz Ferdinand
Frase del dia _
"Fracasar tiene una ventaja,
da energia y mala leche"
(Juan J. Bigas Luna)


Comentaris

Anònim ha dit…
M'encanta la frase de'n Bigas Luna!!!! I això de les potes em sembla molt maco però la mevaopinió és que a vegades no calen 4 potes per sentir-nos equilibrats. A vegades 1 o 2 pilars ens ajuden més que tenir 4 potetes.... bé, paro de reflexions... no sóc la més indicada per dir aquestes coses avui!! jejeje!! espero que hagis aprofitat el matí nina!!! fins després guapa!!

Natàlia

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...