rutines d'hivern...

Increible, que fàcil que és per alguns passar a l'historia sense fotre ni brot! De tota manera s'ha de reconeixer que per lo menys el noi s'ho pren amb humor.


Hace 17 años se hizo famoso, sin saberlo, al convertirse en portada de uno de los discos más venerados de la Historia de la música. Spencer Elden, el bebé de cuatro meses que puso rostro a 'Nevermind', de Nirvana, va ahora al instituto y ha repetido la foto que un amigo de sus padres le hizo entonces en la piscina de Pasadena, en California.

Este infante ha desafiado a sus fantasmas —en MTV reconoció que le da miedo pensar que las multitudes le puedan ver como "una de las mayores estrellas porno del mundo"— y ha recreado la misma foto, en el mismo escenario: el centro acuático Rose Bowl.

No es la primera vez que lo hace, ya que, para conmemorar el décimo aniversario del disco, la revista 'Rolling Stone' le pidió que rememorara la estampa. Tenía 10 años y, como ahora, posó con bañador. Así se reserva sus secretos y puede seguir usando su clásico truco para ligar: "Suelo usar frases estúpidas como '¿Quieres ver mi pene... otra vez?'", confesó a la cadena musical.

Elden, que no ha ingresado ni un céntimo por derechos de imagen, le cogió el gusto a posar —no sólo debajo del agua, a pesar de ser un buen jugador de waterpolo— y con 12 años fue portada de otro álbum, el 'The dragon experience' de Evin Key. Junto al póster de Nirvana, grupo que aún admira, conserva en su habitación un disco de platino y la promesa de reunirse algún día con los músicos que compartieron su éxito.



Per la resta de la humanitat mentrestant, van passant els dies cada cop més foscos de l'hivern.
Sempre m'han inspirat una aire de rutina relaxada, no se si compartireu la sensació?. No és que
realment siguin rutinaris, hi ha nous projectes, petits interessos, grans decepcions, canvis vitals, enamoraments, separacions...

Però si estan acompanyats del foc encés en una llar acollidora, d'una manta per cobrir uns peus congelats, d'un bon nórdic escalfant el llit i d'un bon café amb llet o xocolata per calentar bones converses passen amb més lleugeressa o un pél menys de gravetat.

Anar fent doncs, abrigeu-vos be, aprofiteu aquests dies tan curts i si no teniu amb qui compartir el café calentó per alleugerir els llargs vespres, no us oblideu de mi!

Petons i fins aviat!

Comentaris

Unknown ha dit…
Quan el no tenir rutina es converteix en la pròpia rutina és quan valores realment el que fins llavors era rutina i tot agafa un altre color.

No sé si amb tanta rutina m'he embarbossat, però jo ja m'entenc.

Bona nit des d'un racó de mapa amb 27 graus a les 23:46 de la nit (poques ganes de manta i beguda calenta ara mateix... però amb ganes de tenir-ne ganes).

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...