forat negre temporal...



Aquest matí, cap allà les 9, instal·lada ja al despatx, ja sabia de què aniria el próxim post... he obert l'agenda i m'ha engolit una especie d'ansietat incomoda que s'em queda a la boca de l'estómac i que, al revés que la resta del món, m'obre la gana de mala manera!

He vist en aquesta pàgina amb pretensions inconcluses un foto d'un forat negre astrológic o astronómic (mai he entès la diferència massa be...) i una explicació del munt de responsablilitats, compromisos, actes, celebracions, trobades, dinars, concerts, visites, viatges, estades, converses, cerveses, bailoteos, festes majors, sopars... que encara tinc pendents o que desitjaria poder complir les promeses en què es vàren organitzar...

Però de sobte ho he vist clarament, entre els missatges de la ratetaqueesmudad'escaleta i els jocsdelfeisbucnoméscincminutsiprou no hi ha en la meva vida un forat negre épic per on s'escolen les hores, ni sóc una heroina lluitant contra uns malvats capitalistes lladres de minuts, ni tinc una addiccióa consumir segons sense fi...

TINC UN PLAYMOBIL OBRINT CANONADES A LA MEVA MAL ORGANITZADA AGENDA!
foto robada del flickr de :GABO:

PD: per no perdre el ritme m'en vaig d'estada/retiro/viatge interior/stage psicológic aquest final de setmana, per tant despareixo de nou...
BON CAP DE SETMANA i PETONS DOLÇOS DE MANDARINES MADURES!

Comentaris

Unknown ha dit…
Bon dia!

Donc sí, has descobert els meus malèvols plans de robar-te tots els minuts que pugui...

Hauré de buscar una altra manera d'aconseguir minuts...

Però que consti que no robo perquè sí, robo minuts perquè m'agrada viure, i crec que m'agrada tant que amb una sola vida no en faré prou, i per això intento robar trossets de la dels altres...

Bona desconnectada i vigila amb els Playmobils, que aquestes bèsties les carrega el dimoni!!

Laratetaqueesmudaràdescaleta

PD: Quan vulguis un cara a cara avisa, jo tinc els entresetmana bastant airejats!!
Sergio Beltran ha dit…
Nena! mil gràcies pel comentari.
Jo bastant col·locadet, ja vas veure que jo estava "en mi salsa" i em reconforta haver-me permès haver estat així, no m'ho pensava pas.
Cada cop agafa més sentit per a mi el tema de transitar per les emocions sense quedar-me enganxat en el mateix.
Disfruté como un enano!!!
Realment aquest stage ha estat una bocanada d'aire increible (tot i que segueixo amb mil mocs i tos, es que no es pot fer segons que eh?!!!jajajaja)
Ens hem de veure, tinc ganes i em ve de gust recordar i crear a partir del moment en que ens veiem!
Petonarrus!!!!
Anònim ha dit…
Vaig aprendre molt

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...