finestra oberta


Windows 2009, originalmente cargada por xollob58.

fa una setmana vaig decidir-me per fi,
vaig obrir la finestra de bat a bat,
l'aire va recorre entera l'habitació,
la sensació de frescor em tenia embriagada.

he passat aquests dies flotan... esperant...
veient reboltar-se les cortines,
tancant les parpelles per evitar plorar amb
el vent fred que de nit em robava el temps.

i ups... em sembla que l'he trencada...
l'espai estava acostumat a la calma,
les parets ja es coneixien les cares
i ara no saben com respondre'm...

la pressa s'ha menjat les possibilitats?
la por acabarà de rebentar els vidres?
la pluja es colarà a travès de la pintura?
m'agradaria dormir sota el fred cel ras?

Comentaris

Rous ha dit…
M'agrada llegir-te, aconsegueixes transmetre'm un munt d'emocions, fas que per un petit instant es pari el món que m'envolta!
;)
Anònim ha dit…
m´agrada obrir les finestres de tan en quan perque hi entri l´aire.
Dintre, a sopluig, poder estic mès protegida, mès segura, però no sento a la meva pell la carícia del vent, l´escalfor del sol. I si lo que entra és un remolí de fulles, o l´humitat de la pluja,sempre puc mirar de tancar molt suaument la finestra..
Nina, no passa res per trencar algun vidre...fa por, i et quedes amb la sensació de: per què collons l´haurè obert..?!
Però estic segura que hi ha finestres amb els vidres molt mès ferms.
Una mega abraçada!!

Paqui.
Xis ha dit…
Gràcies boniques avui especialment necessitava
escoltar que sóc escoltada!

Petons Roser i merci per la teva dulçura

i petons Paqui i mil gràcies per saber escoltar-me, per veure'm i apreciar-me en lo bo i lo dolent últimament no se què faria sense tu!
Anònim ha dit…
m'agraden les finestres obertes... i si plou ja et donare aixopluc
pto
princesadelpesol
Xis ha dit…
Sort de les abraçades creuades d'aquest cap de setmana... princesa del pesol si totes les dones
fossim com tu aquest món seria un lloc deliciós
per viure-hi!
Anònim ha dit…
ups! m he posat vermella...
Rous ha dit…
Uoooo quines paraules més boniques que corren per aquests posts! M'encanteu!

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...