parlant de...

parlant de relacions pendulars un exemple...

la meva interacció comunicativa amb les noves tecnologies,
la dificultat per mantenir una estabilitat i hàbit d'actualització

posats a definir diría que tinc una relació íntima
i pendular amb el blog, l'absorveixo sense miraments,
quan el necessito, de vegades quan crec que em necessita,
quan penso que es deu sentir abandonat intento cuidar-lo
un temps encara que em supsosi un esforç...
una realció de codependència psicológica,
quan el tinc molt aprop ja no el desitjo,
sento que m'absorveix i quan s'allunya el reclamo
i necessitu que pensi en mi o m'enfado!
identicament identic que algunes
de les meves relacions sentimentals

respecte el fotolog en canvi... és com una altra part
de les meves relacions "sentimentals",
l'utilitzo, em puja la moral, m'alegra algun dia,
fomenta la meva vena més exibicionista,
és com està de discoteques una d'aquelles raríssimes nits
en què no saps que ha passat pero ets l'única noia de la pista,
deixo que m'endolceixi una estoneta però em costa aprofundir-hi...
...
...
...
...
...
...
és el que passa desprès de sis hores de feina al despatx,
he perdut el seny i la raó entre els xips de de l'ordinador,
perdoneu-me vaig a recuperar-los!
...
Petons dolços de mandarina

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

eugeniooooooooooooo!

no puc...