expectatives

f. Esperança d'aconseguir una cosa, si es dona la oportunitat que es desitja.













Avui se'm ha acudit repassar el blog, fins al final... o, millor dit, fins el principi...
tants canvis en tant poc temps.

Ara fa ja dos anys que estan a Barcelona em vaig estrenar, i passant per sobre dels diferents post m'he anat veient creixer...
he vist aparèixer i desaparèixer les dèries de la meva vida, els petits obstacles de cada dia,
les amistats més properes i més passatgeres,
alguns que fa dos anys no existien i avui són imprescindibles,
els nous descobriments,
expectatives acomplertes i algunes no,
petites coses cada cop més clares,
d'altres més perdudes que mai,
els nois que m'han fet riure, plorar, cridar o callar,
els dubtes que m'han espantat
i les idees que m'han fet seguir tirant,
he llegit poesia, escoltat música
i viscut grans moments,
he trobat a faltar, he odiat, he estimat i sobretot...

he escrit, escric i escriure
i segueixo amb mil expectatives, algunes es compliran, algunes no... però espero que els vostres comentaris no siguin de les segones!!!

Comentaris

Unknown ha dit…
T'ho creguis o no, ahir jo vaig er el mateix!!!!! Vaig llegir-me tot el meu blog, del primer post a l'últim...

Devia ser un dijous transcendental.

És increïble poder veure els teus propis canvis...

Podria dir que és com fer-te una foto cada dia i llavors, al cap d'un temps, mirar-les totes d'una tirada...

Ah, i per cert, ho sento però el càsting dels protagonistes del meu blog d'ahir ja està fet... i jo m'hi vaig presentar voluntari, i clar, al ser el director, tinc "enchufe"... jijiji

I la oto és d'Alòs de Balaguer, on anirem de vacances aquest any.

Bon cap de setmana "pessigolletes"!
Sergio Beltran ha dit…
Bones nena!!!
Doncs avui a la tarda m'operen del queixal del seny (del poc que em queda) i a més estic de baixa com a minim fins al 2 de juliol aixi que quan vulguis si m'ho permet el queixal, quedem la tarda que tinguis lliure ok? petonarrus i ja em dius algo!
Ja t'explicaré el tema baixa
Besets!
Sergi

Entrades populars d'aquest blog

El monstre interior i altres metàfores de St Jordi

castells de sorra

no puc...